torsdag 28. januar 2010

Oooooo...lykke:)

Jeg har en tendens til å legge fra meg ting på lure plasser, for så å ikke finne dem neste gang de skal brukes... Dette gjelder spesielt alt jeg har av kort; bankkort, treningskort, solkort, semesterkort, skolebevis, bibliotekkort (opptil fler..), gavekort, forsikringskort osv, som stort sett ikke befinner seg i lommeboka, men i løsvekt i en eller annen sekk eller veske eller i ei lomme på en jakke. Hver gang jeg skal på volleyballtrening (tre ganger i uka) bruker jeg en-to-tre-fire-minutter på å lete etter treningskortet mitt. Da gjelder det å huske hvilken jakke jeg brukte sist trening, hvis det da ikke befinner seg i bagen eller ei bukse..! Forrige uke fant jeg igjen skolebeviset mitt, som hadde vært savna et par uker, i en pose med garn! Hadde leita ganske mange plasser, før jeg kom på at det kunne være der...
Men idag fant jeg igjen klokka mi! Den har vært borte noen måneder, aner ikke hvor lenge, men sist jeg så den var da jeg tok den av meg før ei eller anna trening. Har egentlig ikke savna den så veldig mye, har heller ikke leita så hardt etter den, men ble veldig glad da jeg fant den i lomma på ein jakke...!! Oooooo...lykke:)

2 kommentarer:

  1. Jeg liker det når dere skriver i første person uten å signere posten.

    SvarSlett
  2. Ja, må jo gjøre ting litt spennede...

    SvarSlett