søndag 31. januar 2010

Avslørt...

Jeg avslører herved meg selv som lykkelig over å ha funnet igjen klokka mi...! Vet ikke om jeg skal ta det som et komplement eller som en fornærmelse at 13 av 17 stemmer gikk til meg, men det viser vel at noen der ute kjenner meg ganske godt! Hos mamma, pappa og brodern var det i hvertfall liten tvil om hvem som var den lykkelige forfatteren av "Oooooo...lykke:)"...

Den ene stemmen Adine fikk må jeg forresten ta på min kappe, et tappert forsøk på å rette oppmerksomheten mot noen andre...funka dårlig!

Nina;)

6 kommentarer:

  1. Hehe. Surrehuet vårt<3

    SvarSlett
  2. De to stemmene til meg og Randi forblir et mysterium. Noen skyldige som vil gi begrunnelse?

    Greit nok at ingen av oss har full kontroll på ntnui-kortet til enhver tid, og at en av oss tilfeldigvis ikke brukte bank-kortet på ei lita uke (den andre hadde det, uten at noen av oss visste det...). Meeen. Vi er langt unna Nina sitt nivå!

    SvarSlett
  3. Ligg sist i begge dem to siste meningsmålene.. Jess, det her like æ :)

    SvarSlett
  4. Du like d fordi du egentlig e skyldig?

    SvarSlett
  5. Æ like at æ har et godt rykte på mæ der ute blant folket :)

    SvarSlett
  6. Trodde jeg hadde stemt på deg, Adine. Må ha skjedd en feil.

    SvarSlett