søndag 6. desember 2009

Flammeblåsing- tar litt mer av enn eksamenslesing

Jess, det er definitivt eksamenstid. Den fører alltid med seg diverse bivirkninger, det slår aldri feil. For eksempel blir humoren min latterlig teit (men den er kanskje alltid det?) - terskelen for at jeg får et latterutbrudd er skremmende lav.
Ellers da, så har jeg vært en tur i Salem i kveld, og lært meg en ny... Hald deg fast...: en ny lek! Den går ut på at man lager en sirkel med fingrene, og holder den under hoftehøyde. Hvis en annen person ser sirkelen, får du lov til å slå personen(!). Og ja, jeg VET denne leken har vært hipp lenge, men jeg er ikke så hipp at jeg har lært meg den før nå. Simpel moro, men sykt morsomt for meg siden jeg har så simpel humor for tida. "Å det e jo (ehh..) flott det..?"



Aiai, smell å se på bildet!

Nå ligger jeg i senga, og håper egentlig på å få et eventyr på sengekanten av Nina. Men det virker ikke som hun har lyst til å ta et hint... Sukk. Jeg får drømme meg i søvn denne natta da.. IGJEN.
En annen bivirkning med eksamenstida er at jeg dagdrømmer mye. Jeg drømmer om/tenker på det som var, ikke som mye om det som er, og det som kommer. Det vil si jeg drømmer om jula (som jeg håper blir helt fortreffelig), og en snørik vinter med mye telemarkkjøring.. Men jeg tenker også tilbake på høsten som har gått, og spesielt på UKA.. En av de kuleste tingene jeg gjorde med Støntegjengen under UKA var å blåse flammer etter promenadekonserten:)


En tøtsj av julestemning?

Jess, dett var dett... So long people. Og forresten, nesten 1000 besøkende på bloggen vår nå:-) Det må feires med litt julebrus på sengekanten.. Eller, et eventyr! Nina, kan du ikke komme ned til meg fra rommet ditt i østre fløy og lese eventyr? Nå har du det svart på hvitt!

Adine

2 kommentarer:

  1. D her e ikke svart på kvitt, Adine! d e kvitt på rødt...
    Tørsj itj å kom, redd ferr å bli slått...:s

    SvarSlett
  2. Usaklig, Nina. Du sa nettopp du hadd unntak! Dessuten vet du æ slår så snilt som bare det!

    SvarSlett