onsdag 10. februar 2010

Tannbørstebøllen

Etter forrige avstemning kom det tydelig fram at jeg og Ings blir sett på som værstingene her i huset. Jeg er ennå litt usikker på hvorfor, og om jeg noen gang har gitt et intrykk av at jeg liker å stappe tannbørster både her og der. Heldigvis ble jeg ikke stemt fram (eller ut?) alene. Min "partner in påstått crime" trekkes ned i gjørma sammen med meg, og er tydeligvis en av de få som ennå er på min side. Om et par dager blir hun Equadorings, og jeg står alene! Hva gjør man da? Kjøper seg nye venner:

Say hello to Mr. Skeleton

Ikke bare er han tålmodig, lyttende, lojal og en fryd for øyet, han har også lovet å hjelpe meg med leksene. Rett og slett en ekte handy man!

-Rændy-

3 kommentarer:

  1. Bare synd han ikkje e i real size. Om d blir krise får du bli me på sykehuset og jobbe me en i både real size og material ;)

    SvarSlett
  2. Stakkar.. Herved nominert til ukas viggo?

    SvarSlett