mandag 12. april 2010

Nina og Therese forteller

Therese: Jeg, Stian og Nina satt på kjøkkenet her om dagen, etter å ha laget oss nachos til middag. Stian er dødssmart og fikser ting, så Nina skulle løpe over til rommet sitt for å hente et par gamle mobiler han kanskje kunne fikse for henne. Nina bor i den andre delen av Huset i andre etasje, så nå som det har blitt bart på verandaen kan hun ta snarveien over der fra kjøkkenet. Hun stakk ut, og Stian og jeg tenkte: Haha, nå låser vi henne ute, da! Ja, kjempegod idé! Så det gjorde vi.

Nina: Jeg, Therese og Stian satt på kjøkkenet på lørdag, før vi laget nachos til middag. Stian er nerd og liker å skru på ting, derfor tenkte jeg at jeg skulle være litt snill å la han få skru litt på en gammel mobil. Etter en lang og tung vinter med mye trappespringing (og tryning), kan jeg endelig løpe over verandaen fra stua og kjøkkenet til den andre delen av Huset - hurra for det! Så jeg plukka ned nøkkelen til verandadøra fra tavla på kjøkkenet og løp over til rommet mitt for å lete fram min gode gamle Sony Ericson T610. Det gikk fort og greit ettersom jeg har god oversikt over alle tingene på rommet mitt. På vei tilbake over verandaen så jeg at døra inn til kjøkkenet var lukket, og fra et par meters hold kunne jeg konstatere at den også var låst. Jaja - heldigvis hadde jeg tatt med meg nøkkelen til verandadøra inn til stua og kunne låse meg inn der, hadde jo ikke forventa noe annet enn at jeg skulle bli låst ute...


Therese: Ja, hun kjenner oss..

1 kommentar:

  1. Haha! :D Det bevise at man blir godt kjent av å bo sammen.. ;)

    SvarSlett